sobota 20. prosince 2014

87. den - 100 % perfektní holka


Tak nějak se mi vždycky chtělo věřit, že každý máme svůj dokonalý protějšek. Někoho, kdo se k nám sto procentně hodí. A já tu svojí dívčinu potkal dnes, v Seville.
Sevilla je čtvrté největší město Španělska (hned za Madridem, Barcelonou a Valencií), hlavním městem regionu Andalusie. Známá pro své flamenco které se tančí všude (a které je jakýmkoliv způsobem zachyceno na každém druhém pohledu) a pro krutou zábavu býčích zápasů (které jsou jakýmkoliv způsobem zachyceny na každém prvním pohledu) – zdejší aréna pojme dvanáct a půl tisíce diváků a jen málokdy není vyprodaná. Nic pro mě. Jinak je zde pohřben Kryštof Kolumbus a žili zde tací velikáni, jako Don Chuan a Carmen. Děkuji klukům ze včera že mě sem hodili.
Ale teď k té dívce, sto procent perfektní dívce pro mě. Potkal jsem jí na ulici, když já, Matheew a Dragon hledali nějaký bar, kde strávit večer. Prošla kolem. Pouze prošla. Já se na ní podíval, ona se podívala na mě. Naše pohledy se střetly. Mohlo to trvat tak vteřinu, maximálně dvě, ale ten zlomek okamžiku mluvil za vše.
Hned jsem poznal že je to někdo, s kým chci strávit celý svůj život. Někdo, kdo mi bude rozumět jako nikdo jiný, kdo mě vždy pochopí a kdo se mnou projde všechny krize, které mám teprve před sebou. Tahle dívka mě nikdy neopustí a já nikdy neopustím ji, protože je tak úžasná, že bych jí nikdy nedokázal přestat milovat.
Není to miss světa a modelku by také dělat nemohla. Má několik nedostatků, které jí dělají perfektní, perfektní pro mě. A z jejího pohledu, z našeho pohledu který je v tento moment jedním, vím že i ona mě vidí stejně. Dva lidé kteří jsou si navzájem souzeni. Ona ze Španělska, já z Čech. Celá ta cesta stála za to abych jí potkal. Můj smysl života se naplnil.
Naše pohledy se střetly a my se na sebe navzájem usmály. Ach, Bože, ten úsměv vyléčil všechny mé šrámy na duši, které jsem za svůj život nasbíral. Jako anděl. Jenže zatímco se naše mysl zastavila, naše kroky pokračovaly dál. Mé následují dva Francouze a vedou nenávratně do jednoho ze Sevillských barů. Ty její, kdo ví kam. Možná ani ona sama neví.

Pravdou je, že i když jsme oba věděli že jsme si souzeni, že jsme ideální pár, ani jeden z nás nesebral dost odvahy na to se zastavit, udělat krok opačným směrem a změnit naše životy. Teď už mohu říci že jsem potkal svůj ideální protějšek. Dvě vteřiny pohledu v Seville...


Žádné komentáře:

Okomentovat