pátek 5. prosince 2014

71. den - Gozo: 5 kilometrů do Santiaga


Otče náš, jenž jsi na nebesích, děkuji ti za tuto možnost pomodlit se u ostatků jednoho z Ježíšových apoštolů, u svatého Jakuba. Rovnou tímto žádám o odpuštění za absenci předešlých modliteb i za mé neustálé klení. Jistě však chápeš že slovy Marjá Panenko skákavá nemám na mysli svatou pannu Marii a zvoláním Kristova noho rozhodně nemyslím tu konkrétní nohu, kterou by si ostatní mohli představit.
Nestojím tu dnes před tebou, abych žádal něco pro sebe. Sorry, ale klekat si nebudu, myslím že žádná lidská bytost stvořená ať už tebou či jakoukoliv jinou spiritistickou či vědeckou teorií by se neměla ponižovat tím, že si před někoho klekne. To je však vedlejší, přejděme k tématu. Chci po tobě, aby jsi požehnal všem těm, kteří mi na mé cestě pomohli. Mohu konkrétně jmenovat, pokud potřebuješ nějaký seznam. Ta krásná señorita jenž mě nakrmila až k prasknutí si stěžovala na maminčino zdraví. To by snad pro tebe mohla být maličkost, navíc to není nic sobeckého, takže doufám, že v tomto případě vyhovíš. Pak je tu ten týpek Herman, jenž mě poskytl přístřeší v době, kdy jsem vše chtěl vzdát. On sice nic nežádal a vypadal i celkem spokojeně, ale víš jak, trocha navíc ještě nikoho nezabila. Pak ten stařík, jehož jméno fakt nevím, ten jenž mi nasypal hrst ořechů a přidal pár bonbonů k tomu, ten mě také žádal pomodlit se za něj. Moc jsem mu sice nerozuměl, ale Ty jistě víš, co potřebuje. Jestli je to něco vážného, nějaký ten zázrak by se hodil. A jestli je to jenom nějaká kravina, o to méně tě bude obtěžovat to splnit. Mno, a pak také požehnej té hordě dalších lidiček jenž mi dodávali podporu ať už fyzicky, či psychicky. Zařiď aby se každý z nich měl dobře a tak.
A když už budeš u těch zázraků, tak mě by se hodila nějaká slečna. Nejsem vybíravý, nemusí to být top modelka, ale aspoň sedmička, víš co.

Amen


3 komentáře:

  1. ...kam se nakonec clovek dostane, kdyz se jednoho dne sebere a odejde z Prahy zatim asi jeste nevis, ale tohle uz zaslouzi poplacani po ramenou. Pripijim na tve dalsi kilometry. Smekam a uprimne zavidim. Grigi.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, pokusím se ještě někam dojít.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné :) Z Prahy jsem nešla, ale i tak to bylo krásné putování (šla jsem loni na podzim). S Marokem jsme si moc nesedly,... dvě samotný naivní holky - byly jsme každodenně snadným terčem pro kretény.

    OdpovědětVymazat