pátek 24. října 2014

39. den - Oduševnělá konverzace v Rennes


Lamy (L) a Já (J):
L: "Čet si dneska noviny?"
J: "Otevřel jsem je, vyluštil sudoku, ale zbytku nebylo fakt rozumět, tak je nechávám pro tebe."
L: "Píšou tu že nějaký mladík co konvertoval k islámu zastřelil vojáka a pak se pokusil zaútočit na kanadský parlement. Prej chudák, špatné dětství, vymytej mozek z internetu..."
J: "Hm..."
L: "Co to je za blbost. Mladej Kanaďan, vymytej mozek, ani známka o terorismu. Víš co? Kdyby to udělal Arab, hned vydíš tučné titulky TERORISMUS a tak. Jasně že ti co se odpalují mají taky vymytej mozek, jinak by se asi nevyhodili do povětří. Tohle je na palici - bílí atentátníci sou chudáci, kterým společnost včas nepomohla, zbytek světa sou teroristi."
J: "Hele, já ti nevim, po ránu dost složitý téma. Nalej mi prosim tě kafe."
L: "Kámo, a kdo byly ty dvě roštěnky ze včera? Po třech dnech už je z tebe místní, vejdeš do baru a znáš lidi."
J: "Díkes, ale já chtěl teď kafe, ne pivo. Ty dvě holky ze včera, to sou stopařky co jsem potkal v Le Mans, svezli jsme se společně až do Rennes."
L: "Cool chlape, zapracuj na nich. Jak dlouho u mě vlastně zůstaneš?"
J: "Mno, docela mi chybí nějaký konkrétnější plán, něco kolem týdnu?"
L: "Hej, tak to vůbec. Zdrž se aspoň na čtvrt roku, minimálně na měsíc."
J: "Já mam takovej pocit, vychází mi to z nitra, že se mám vydat na jih, do Španělska. Prostě to musím následovat."
L: "Co-o-že? Co to meleš za kraviny? Přestaň brát drogy. Nebo jestli je nebereš, začni s nima. Podej mi otvírák na pivo. Nechci aby příště až budu číst podobné zprávy v novinách jako dneska, bylo tam zmíněno tvoje jméno..."

Žádné komentáře:

Okomentovat