čtvrtek 9. října 2014

24. den - East side gallery, a kam dál


Berlín je úžasné město, ale stojí mě moc peněz, kterých nemám nazbyt. Proto je dnes potřeba vyrazit dál. Z Francie jsem dostal depeši: STARY PRITELI STOP PRIJED STOP. Ve skutečnosti to tedy bylo spíš Hej vole, zvedni ten svůj línej zadek a přijeď za mnou, mám láhev whiskey navíc. Takže do Francie. Ale jak? Každopádně to není co by kamenem dohodil, lepší vyrazit brzy.
Jenže když jsem se zde ubytoval v hostelu, nebyl tuch jak těžké bude odejít. Tak za prvé, vůbec ráno vstát, když se skoro ani nešlo spát. Se všemi se rozloučit. Zabalit ten bordel co se válí všude po pokoji. Budu upřímný, odcházím když se začíná stmívat. A to ještě musím navštívit East side gallery, přes kilomet dlouhý pozůstatek berlínské zdi, na kterém se vyřádili umělci z celého světa.

To bychom měli, na East side gallery trávím celý zbytek večera. V noci je pak v plánu jít. Potmě, kdo by potřeboval světlo? Navíc nebude-li mne nic rozptylovat, mohu dojít až na konec světa. Postupně se však začíná dostavovat únava z předešlých dní. Není divu. Za tu dobu co jsem v hlaním městě Německa strávil, nezbýval na takovou zbytečnost jako je spánek čas. Ale tělo si teď žádá své. Kousek za metropolitou tak postavím stan a chystám se ulehnout. Jenže noci jsou již chladné, zítra už musím doopravdy vymyslet, jak pokračovat dál...










Žádné komentáře:

Okomentovat