úterý 14. října 2014

29. den - Do Belgie na pivo


"Jestli tady u nás chceš něco kouřit, tak jedině hašiš," vysvětluje mi ráno stařík sedící na lavičce, "trávu vůbec neber do pusy, ty svinstva musí vypěstovat do šesti tejdnů, taky to pak podle toho vypadá. Hašiš, říkám, a mě můžeš věřit, já už se toho něco nakouřil."
"Hele, Jo, po včerejšku se držím motta Řekni drogám NE!" odvětím, "takže tvé rady ani neposlouchám."

Najít mi město chvíli trvá. Včera večer jsem totiž prostě šel a šel, dnes vůbec netuším kam mě to mé kroky dovedli. Naštěstí se mi podaří najít supermarket, moje záchrana, jelikož v každém obchodě v Nizozemsku je zdarma podávána káva, což je něco co mé tělo nutně potřebuje.
Po velmi dlouhé pauze se nechám kousek svést stopařem friendly řidičem a protože je moc pěkné počasí, pokračuji směr Belgie pěšky.

Hranice překračuji k večeru. V Belgii se mi líbí hned od začátku. Vždyť nejlepší piva (pomineme-li naši vlast) pocházejí právě odsud. Stačí jen zmínit Stella Artois a už se mi sbíhají sliny. Navíc jsou tu oficiální kempovací místa pro vagabundy jako já, kde si mohou beztrestně a zadarmo postavit stan a navíc k tomu dostat veškerý komfort. Tohle bylo dosti okupované holandskými důchodci (ostatně jako všechny kempy v Evropě), ale aspoň mi měl kdo ráno uvařit kafe...

1 komentář:

  1. kde jsou novy clanky..jsem bedlivy ctenar! A tohle se mi nelibi :) ..takhle zanedbavat svuj blog :)

    OdpovědětVymazat