pondělí 6. října 2014

19. den - Předměstí Berlína?


Zdá se mi to nebo už jsem dosáhl předměstí Berlína? Je to ještě dobrých třicet kilometrů, ale už se pozná, že krajina začíná být více urbanistická a hlavně přibyl počet lidí kolem. Zatímco doposud bylo mým zvykem si po cestě zpívat, prdět a vydávat jiné hlasité zvuky, nyní si to dovolit nemohu, jelikož mě každou chvíli předjede nějaký cyklista, projde kolem pejskař či se prošourá rodina na vycházce. Zkrátka moje chvíle samoty již končí. A to i dokazuje řada budov, táhnoucí se tou nekonečnou spletí ulic vedoucí nejspíš až do hlavního města.
Dnes jsou supermarkety opět zavřeny, z důvodu státního svátku. Jenže tentokrát už hladovět nebudu, jelikož jsem se na tento okamžik připravil předem a můj batoh je tak zásoben jídlem i na případnou apokalypsu. Jak už bylo zmíněno, kolem se nachází spousty rodinných baráčků a tak si vůbec nedokážu představit, co si lidé mysleli, když jsem uprostřed ulice vyndal vařič a začal připravovat jednu ze svých specialit. Hlad je hlad, a i když vím že tento byl jen převlečená žízeň, dokázat jsem mu to nemohl, obchody zavřené a hospoda nenalezena.

Jako obvykle největší problém nastává večer. Kde jen spát? Vždyť ustlat si u někoho před domem, zavolá na mne policii. A Berlín, kde bych se mohl uchýlit do nějakého toho hostelu, je pořád ještě daleko. Na penzion, kterých kolem pár je, nemám peníze. Takže...
Naštěstí na informační ceduli nalézám i přehlednou mapu (svojí již nemám, jedna zbloudilá stařenka jí potřebovala více než já, a tak byla v zájmu zachování dobré karmy věnována). Ta mi ukazuje, že se poblíž nachází park schopný schovat i celý skautský tábor. A já, takový malý skromný človíček, se tam jistě také vejdu.

Park. Spíš lesík. Svítím si foťákem. Tedy do té doby, než se mi vybije baterka. Pak už jdu potmě, rukama si zakrývám oči. Vyjde to nastejno, nic nevidím tak jako tak, ale aspoň mi nějaká větev nezničí mé krásné bulvičky. Až konečně najdu (zázrakem a náhodou) to malé jezírko, u kterého chci postavit svůj přístřešek. Paráda, teď jen doufat, že ta liška a divoké prasátko byly na ceduli před parkem namalovány jen tak, pro ozdobu...



Žádné komentáře:

Okomentovat