neděle 5. října 2014

18. den - Stále na cestě


Dvě hlavní rady ze včera. Tolik se nepředřít, večer mě nemá kdo do toho stanu donést, a za druhé, hledat si tábořiště ještě za světla. Jenže někteří lidé jsou neponaučitelní.
Po cestě mě napadá velmi důležitá filozofická myšlenka a já jí začínám sám řešit. Chvíli se sebou souhlasím, pak se strašně pohádám až spolu dokonce nějakou dobu nemluvím, v zásadě ale debatuji o nesmrtelnosti chrousta celý den.
Sám se do myšlenek tak zažeru, že i domítám jakékoliv pauzy, které by mne od řešení rozptylovaly. A tak prostě jdu, a jdu, a jdu...
Až k večeru, v době kdy bych měl začít myslet na to kde spát, dostávám neskutečnou chuť na kafe. Vždyť bez dobré kávy nemůže být žádné pořádné ráno. Já kvůli těm chroustům zapomněl na ráno!

Ihned svoji chybu napravuji a už se rozplývám na terásce s výhledem na malé krásné náměstíčko ještě menšího a krásnějšího městečka. Rozplývám se nad tím, jak to slunce pěkně zapadá, jak nádherná je ta noční obloha posetá hvězdami a... K sakru, vždyť já si zase zapomněl najít místo na stan!


Žádné komentáře:

Okomentovat