čtvrtek 14. března 2019

Krabi - centrum všech turistů

Většina z lidí, kteří byli v Thajsku, byli právě v Krabi. A jelikož jsme se rozhodli že pojedeme na jih a Krabi leží na naší trase, budeme jedni z nich. Je tu ostrov Jamese Bonda (jak originální pojmenovat takhle ostrov, není liž pravda. Jméno není náhoda, objevil se totiž v bondovce Muž se zlatou zbraní, takže aby měli turisté clue co přesně hledat, zvolili při vymýšlení jména level nápovědy úplný začátečník) a na ostrově Koh Phi Phi se zase natáčela slavná Pláž. Uprostřed města je obrovský krab, před kterým si každý návštěvník musí pořídit selfie.


Protože je moc velké horko na to vystát si frontu na fotku před krabem, musíme vymyslet jiný druh aktivity. Moje slečna neváhá a nalézá kurz vaření. Nejsem proti. Jen se bude muset učit beze mě, já jsem staromódní a zastávám názor, že muži do kuchyně nepatří. Supportnu jí později v tom, že všechna její jídla pečlivě zfeedbackuji.


Můj program bude méně sotisfikovaný, než ten její. Obejdu několik barů, ochutnám pár místních pálenek a zkusím zjistit, kolik zvládnu vypít piv, než moje Kráska plně pochopí tajemství thajské kuchyně. Moje dobrodružství se ovšem zasekne na mrtvém bodě hned v první putice, jelikož se mě ujímá stařík z Kanady, na důchod přestěhovaný v Krabi, jenž se mi po pátém půllitru snaží předat všechnu moudrost, kterou zde za ta léta života získal. Takže:
Nejlepší prostitutku si člověk koupí mimo centrum, ty hezčí stojí tak 1000 bahtů (cca 714 korun).
Hodně z nich bere drogy.
Na hotelu je tohle každýmu jedno.
Masérku co přidá happy ending člověk prý pozná na první pohled. Služba v ceníku není, tohle je za dýško (prej 100 až 300 bahtů, 71 až 214 korun).
S trávou problém není, ale člověk by měl být trochu opatrnější když jí kouří (a zapálil si jointa uprostřed ulice).
A když to člověk fakt přežene s pitím, neměl by pak řídit. Obzvlášť ne skútr, nebo motorku.

Žebrající opice

Znak pro Thajský Baht vypadá stejně jako znak pro Bitcoin

Selfie v Krabi před krabem?


Žádné komentáře:

Okomentovat