pátek 26. září 2014

10. den - Umělci v Drážďanech



Východní Německo bylo vždy dotováno tím západním. Přesto je zde jeden silný celek, který i v této chudší části táhne ekonomiku kupředu. Je to hlavní město Saska, Drážďany. A já se do tohodle města asi zamiloval, takže jen tak odejít nemohu a místo plánovaných dvou nocí, zůstávám i třetí (a navíc neprší, já asi umím chodit jen v dešti).
Přesto že město za druhé světové války totálně vybombardovali, je tu pořád mnoho co vidět. Tím co mě ale zaujalo nejvíc (kromě Valerie z předešlého dne) byla odbočka z centra, kde se za řekou rozkládá úplně jiná zem. Plná dredáčů, pouličního umění a barů, kterým se obyčejný turista vyhne. Já už sedím v jednom z nich.
Rád bych vám toho napsala o tomto labském Florenci více, ale nějak mi chybí zážitky. Můj život zde je monotóní, jen zvedám půllitr nahoru a dolů a když dojde na placení, znervózním. Navíc se mi i pletou psímenka, takže raději skončím. Ale zítra se má rozpršet, nejlepší čas pro moje cestování.










Žádné komentáře:

Okomentovat