sobota 18. ledna 2014

Litva: Proč se moje přítelkyně zabije

Je to velmi smutné téma a už teď se chystám truchlit. Ale jako správný skaut se řídím heslem "Vždy připraven" a tak už si dopředu nacvičuji smutek, až se moje krásná slečna zabije. Rád bych jí v tom zabránil, je to ale bohužel nevyhnutelné.
Každoročně se zabije asi tak milion lidí.[1] Velmi smutné je to, že moje slečna se stane doplňkem tohoto čísla.
Nechci se teď vychloubat, ale už jsem se stihl přesvědčit, že to co randím, je opravdu žena. Dobře v můj prospěch, v opačném případě by nejspíše neprobíhala první intimní schůzka v posteli, ale ve sprše s extrémně kluzkým mýdlem. Faktem, že moje partnerka má prsa jí v sebevražedných statistikách dosti pohoršilo. Studie totiž ukazují, že je to právě něžné pohlaví, které o tom, jak se zprovodit ze světa, přemýšlí nejvíce.[2]
Jako velké plus pro mojí přítelkyni může být její věk. Je tak mladá, tak proč by se zabíjela? To není logické. Ale pokud jí neskolí rakovina, a jakože ona je dost opatrná a na preventivní prohlídky chodí až extrémně často, jako druhá nejpravděpodobnější příčina smrti u ženy žijící v Evropské unii, u MLADÝCH ŽEN, mezi dvaceti a čtyřiačtyřiceti lety, je právě sebevražda.[3]
Ještě že se moje krásná vyvolená nerozhodla vystudovat fyziku. Tihle pošuci si totiž sahají na život nejčastěji. Těsně jim ale na paty šlapou zubaři, jistě jste všichni viděli film Můj soused zabiják, kde o tom Perry s Willisem rozmlouvali. Má nejdražší, proč jsi se rozhodla stát právě dentistkou? Oproti průměru je 1,64 krát větší pravděpodobnost, že to budeš právě ty sama, kdo zaviní svojí vlastní zkázu.[4]
Kůže mojí možné budoucí nevěsty (pokud se do té doby nezabije) je bílá, což znamená, že se zesebevraždí s dvakrát větší pravděpodobností, než kdyby byla trochu víc čokoládová. To ale úplně nejhorší, co jí v životě potkalo je to, že se narodila právě v Litvě. Podívejte se sami, Litva je totiž země s největším počtem sebevražd na člověka. Budeš mi chybět, zlato...



Důkaz že si nevymíšlím:
[1] MedicineNet
[2] The British Journal of Psychiatry
[3] European Communities
[4] New Health Guide

Slunce mého života, proč jen máš tak ráda králíky? (zdroj www.jimmyr.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat