čtvrtek 16. ledna 2014

Litva: Nejlepší holky jsou od Vlachova Březí

Na tohle téma by se dalo s Tesaříkem dost polemizovat. Zajímá-li Vás ale i názor dalšího člena mužského pokolení, prozradím Vám i já své tajné místo, kde se to kráskami jen hemží. Ale ne těmi nedostupnými, které můžeme obdivovat jen na stránkách časopisů. Tyto holky se ještě sami rády nabídnou.
Pokud někdo tvrdí, že nejlepší pivo je v Čechách, tak z toho jednoznačně vyplývá, že nikdy nepil tento zlatavý mok v Belgii. A stejně tak když se mi někdo snaží namluvit, že jedině u nás máme ty nejkrásnější dívky světa, pozvu ho na návštěvu k sobě do Litvy.
Zdejší dívky jsou opravdu bez nadsázky tím nejlepším, co tato malá země může nabídnout. Štíhlá linie, jenž si všechny do jedné drží, je snem všech fitnes časopisů - konečně by tak mohli začít obměňovat své staré tváře. Vyšší postava, světlé rysy a neodolatelný úsměv. Prostě paráda. A to nejlepší nakonec - mají v sobě geneticky zakódováno milovat cizince. Takže ve výsledku stačí jen zajít do baru, obědnat si anglicky pivo a hned máte po každé straně vedle sebe nejméně dvě krasavice, které sice nemají tucha o tom, kde je Vlachovo Březí, ale za to moc dobře vědí, jak Vám zamotat hlavu. Jestli mi stále nevěříte, zeptejte se někoho, kdo Litvu navštívil - jestli se tedy po těchto léčkách dokázal vrátit a nezůstal tu dožít svůj zbytek života po boku jedné z těch víl...

Když holky nemají žádné nové šaty, tak si je prostě vyrobí z izolačky (zdroj www.15min.lt)
Text této písničky říká (prosím o mladší osmnácti let aby ihned přestali číst, už jen název Padaryk Mane je v překladu Udělej mě): "Máš fakt sexy rty, tak si mě vem s sebou a pořádně mi to udělej, bavit se budeme až ráno."


Žádné komentáře:

Okomentovat