středa 22. května 2013

Litva: Zážitky z hostelu

Na světě existuje mnoho zajímavých povolání,  z kterých si člověk odnese mnoho veselých historek. A jedním z nich je práce v hostelu. Nejrůznější lidé z nejrůznějších koutů světa na jednom místě. Po vzoru Facebookovských přiznání a odposlechů jsem se rozhodl uveřejnit ty nejbizardnější story. Tady jsou (vše je stoprocentně autentické):

"Všichni si myslí, že největším snem ženy je najít si ideálního muže a mít šťastnou a spokojenou rodinu. Omyl. Snem každé ženy je sníst neomezené množství čokolády bez toho, aniž by vůbec přibrala."


Hoka z Filipín volá své kamarádce:
"Ahoj, já jsem teď v Kaunasu ... To je v Litvě ... To je v Evropě."


Po jedné bláznivé noci se ocitne Holanďan na policejní stanici:
Policista: "Kde jste tady v Kaunasu ubytován?"
Holanďan: "R Hostel."
Policista: "Můžete prosím pomalu vyhláskovat jméno toho hostelu?"


Sedím na recepci a bavím se s jednou Australankou:
Já: "Takže ty cestuješ kolem světa? To ti v práci dali tak dlouhou dovolenou?"
Australanka: "Ne, já jsem sekla se svojí prací. Nesnášela jsem jí."
Já: "Aha, a cos dělala?"
Australanka: "Recepční."


Litevský pár se ubytovává přes noc:
Já: "Odkuď jste?"
Litevčan: "Z Kaunasu."
Já: "Co tedy děláte tady u mě?"
Litevčan: "Její manžel je doma."


Egypťan mi vysvětluje jeho životní story:
"Tak jsem si v Lotyšsku otevřel obchod s Marihuanou, ale musel jsem ho zavřít. Nevěděl jsem, že je to tam nelegální."


Tři chlapi ze Saudské Arábie:
"My bysme si chtěli na dnešní večer koupit nějaký ženský. Jo, a já jsem ženatej, takže já chci dvě."


Kluk ze Sýrie:
"Nejvíc se mi na tamních holkách líbí, jak jsou celé úplně bílé. Včera jsem dokonce jedné dal pusu. Bylo to jako líbat sníh."


Když se chystám vykopnout ožralu:
Ožrala: "Hele, a kdy přijedou ty holky?"
Já: "Cože? Žádný holky dneska nepřijedou!"
Ožrala: "Tak mi sem aspoň pošli tu pěknou recepční."


Německý mladík:
Já: "A co tě vlastně přivádí do Litvy?"
Němec: "Mno, v Německu je na mě vypsán zatykač."


Neočekávaná skupika Španělů:
Já: "Sorry že jste museli čekat, ale nikdo nebyl hlášen, tak jsem si odskočil na pivo."
Španěl: "Na dveřích je napsáno, že jsi ve vedlejší budově..."
Já: "Ve skutečnosti vedle nás je hospoda."


P. S.
Trochu mimo téma. Ještě stále jsem zklamán z letošní Eurovision (ano, pořád jí sleduji, pomáhá mi to zůstat stále v teenage věku), tak pro připomenutí lepších časů přidávám video, jak si vedli litevci na této soutěži před sedmi lety


Žádné komentáře:

Okomentovat