neděle 19. srpna 2012

Německo: Stopem po západní Evropě

Pozdě v noci vystupuji na odpočívadle poblíž Frankfurtu. Prší, a tak se rozhoduji přespat na záchodě. A jelikož na pánských je jen jedna kabinka, beru to na dámy - že bych se tedy nějak luxusně vyspal, to se říct nedá. Málo místa, celou noc svítilo světlo a každou chvíli mě někdo vzbudil. Ale aspoň jsem byl v suchu. Problém nastal až ráno, kdy na tak malém odpočívadle bylo opravdu těžké něco chytit. Čekal jsem hodinu a půl, na což vůbec nejsem zvyklý, na benzínkách jsem vždy do deseti minut seděl v autě. Dřív nebo požději nakonec někdo zastaví všude a vy musíte prostě doufat, že to bude dřív než později.
Větší pauzu si dávám v Karlsrube, abych také viděl něco jiného než benzínky. Celkem pěkné městečko, co mě překvapilo, tak byly billboardy na cigarety a všude samé automaty, kde bylo možné tento produkt koupit. Jak takováhle věcička může ověřit věk? Tady může teoreticky kouřit každý, kdo sežene 5 € na krabičku.
Další cesta probíhala klidně. Dokonce jsem dostal jako výslužku americké cigarety - doufám, že je dokáži uchovat pro kamarády...


Žádné komentáře:

Okomentovat