středa 7. ledna 2015

100. den - 100 dní na cestách


Už je to pěkných pár dní, co jsem nespal v pořádné posteli. Takže se rozhoduji dát si chvíli pauzu. Trochu se zotavit. Předtím než se podívám domů, daruji něco místním dětem. To víte, pořád se říká chudáci děti v Africe. Tak ode mě získávají počítač. A také můj em pé tři přehrávač. Rovnou jim dám i nějaké peníze. Proč jen nějaké, všechny peníze. Kreditky také, přidám pár dokladů, co když se jim budou hodit. Tohle oblečení by mohli nosit? Vemte si ho. Člověk nabídne prst a hned má po ruce. Aspoň ten kartáček že mi nechali...

3 komentáře:

  1. čau, chtěl bych se tě zeptat jak to řešíš s pojištěním. Na nový rok chcu do maroka a přečkat tam zimu. cca 3 měsíce. Dočetl jsem se, že pokud se chci odhlásit z pojišťovny a neplatit tak povinné zdravko unás, musím si uzavřít cestovní pojištění minimálně na 5 měsíců. Do uplynutí té doby se potom nesmím vrátit do čr. Pokud to poruším a vrátím se dřív, musím doplatit zdravotní pojištění za dobu co jsem byl pryč. jenže já tam tak dlouho být nemůžu, tak nevím co mám dělat.. je to vůbec pravda? jak jsi to vyřešil? dík za odpověď a za tvoje články, které mě vždy pobaví a namotivují!
    Jirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, popravde jsem pojisteni vubec neresil. Proste jsem se odhlasil z pojistovny a rekl jim, ze se prihlasim jinde. Kdyz jsem se pak vratil, rekl jsem na ze za dobu me nepritomnosti jsem platil pojisteni v cizine, nechteli nic videt, proste to vzali jako fakt.

      Vymazat
  2. Ahoj! Narazila som na tvoj blog úplnou náhodou, vlastne cez recenziu Into the wild na martinuse, no a čo viac dodať? Si zaujímavý človek a dúfam, že ešte žiješ, a ak áno, aj sa sem občas kukneš. Čiže ak to tu nájdeš a bude sa ti chcieť, tak napíš, ako si žiješ teraz, poprípade sa ťa spýtam na nejaké veci, čo mi ako kolega dobrodruh môžeš poradiť. Budem sa veľmi tešiť!
    Zuza
    zuzka.stevkova@azet.sk ;)

    OdpovědětVymazat